Wednesday, March 23, 2011

tajuk blog tu tak related langsung dgn apa yg saya nak tulis ni...td ada idea..tiba2 hilang pulak.bukan apa,tgk sekarang ramai org ada blog,so saya pun nk try jugaklah,kot2 ada interesting story yg boleh kita share sama2.actually saya memang ada story baik punya,cuma sedang fikir patut ke tidak di reveal kan...hidup kita ni banyak chapter,lagi berusia lagi bertambah rencah kehidupan tu...ada suka,ada duka,kisah family,anak2 yg sedang meningkat remaja,kisah rumahtangga...tp secretlah hal rumahtangga ni,story sikit2 boleh..

2 comments:

  1. Saya suka tajuk blog ini..WANITA CHANTEK...klasik nama tu....setiap wanita pasti akan dikaitkan dgn cantik...cantik itu menyeluruh..luar dan dalam...saya ni jenis suka memerhati wanita..dan dalam perhatian selama ini baik wanita itu berkulit cerah atau gelap,hidung tinggi atau pesek...kecantikann tetap ada..itulah anugerah dr yang maha ESa...dan kita kena jaga...apa kata kalau ada tips2 yang boleh dikongsi tentang kecantikann kita kongsi disini..sebab usia kita yang semakin meningkat ini..pasti banyakk pengalaman yang boleh kita kongsi...dan bertukar tukar pendapat...tak begitu Ina?..apa yang penting kita perlu bahagia...kalau tak bahagia..cari lah sesuatu buat kita bahagia...maaf..terlebih seronokk mencoretkan blog sahabatku ini...(terlebih sudah)

    ReplyDelete
  2. Memang banyak nak share dalam blog ni...tapi "man..man"...bak kata org china...masih banyak benda nak kena belajar dalam blog ni.

    ReplyDelete